marți, 10 mai 2011

Afara ploua

                 8
-Mami mami! Uite ce poza am gasit si e cu tine si Darius si va tineati de mana!
-Unde ai gasit poza asta scumpo?

-Era intr-un dulap. Cati ani aveati in poza asta?

-16 eu si Darius 17. Eram la liceu si ne intelegeam foarte bine.

-Deci ati fost iubiti?

-De unde sti tu cuvantul asta?

-Mami am 6 ani.Stiu foarte multe.

-Eu la 6 ani trebuia sa ma dezbrac de hainele bune cand ajungeam acasa ceea ce ar trebui sa faci si tu.

-Bine ma duc sa ma schimb, spuse ea dupa care lasa poza pe masa si pleca.

-Credeam ca ai ars toate pozele.

-De ce sa nu pastrez una ca amintire?
-Sa fiu sincer credeam ca  nu vrei sa iti mai amintesti ce a fost.

-Da fapt chiar mi-a placut ce a fost intre noi.

-Da, ce a fost. Scuza-ma , trebuie sa raspund la telefon. Da! Bine vin acum Irina.

-Nu se descurca fara tine secretara ta?

-De fapt e sotia mea.

Cand auzii aceste cuvinte Anei i se puse un nod in gat.
-Bine atunci ne mai auzim la telefon, spuse el dupa care pleca.
Doua lacrimi se rostogolira pe obrajii calzi ai Anei.

-Il iubesti mult pe Darius mami?

                                                                 VA URMA...

7 comentarii: